MyCabin, augstas kvalitātes gatavo māju ražotājs no Latvijas, tirgū laiž trīs jaunus gatavo māju risinājumus — Living 80, Living 100, kā arī pirti apvienojumā ar dzīvojamo zonu un loftu — Sauna 30. Uzņēmums prognozē, ka jaunais piedāvājums kļūs par galveno virzītājspēku uzņēmuma izaugsmei un eksporta paplašināšanai Eiropā 2026. gadā. “Jaunie gatavo māju tipi ir mūsu atbilde klientu un tirgus prasībām pēc kvalitatīviem, energoefektīviem, pārdomātiem un ātri uzstādāmiem mājokļiem. Šis stratēģiskais solis ļauj mums paplašināt piedāvājumu ne tikai dzīvojamo māju segmentā, piedāvājot plašākas, bet joprojām kompaktas un funkcionālas mājas pastāvīgai dzīvošanai, bet arī tūrisma un atpūtas pakalpojumu segmentā. Vienlaikus jaunie māju risinājumi sniegs iespēju stiprināt mūsu eksportspēju, paplašināt MyCabin reģionālo pārstāvniecību tīklu Eiropā, radot būtisku pamatu izaugsmei nākamajos gados,” uzsver Ģirts Draugs, MyCabin dibinātājs un vadītājs. Ar jaunajiem māju modeļiem MyCabin stiprina pozīcijas ne tikai esošajos eksporta tirgos — Baltijā, Vācijā un Polijā, bet arī iezīmē ambīcijas paplašināt eksportu Ziemeļvalstīs, īpaši, Somijā. Šajā tirgū uzņēmums saskata potenciālu ne vien dziļi iesakņotās saunu kultūras dēļ, bet arī pateicoties atvieglotajam būvniecības procesam ēkām līdz 30 m², tostarp saunām. “Somija ir viens no spēcīgākajiem saunu tirgiem pasaulē — vairāk nekā 3 miljoni saunu uz 5,5 miljoniem iedzīvotāju. Šis fakts pats par sevi parāda, ka kvalitatīviem un jauniem saunu risinājumiem šeit ir vieta. Sauna 30 ir radīta, lai apmierinātu šo pieprasījumu — tā ir funkcionāla, ātri uzstādāma un daudzpusīgi izmantojama gan privātiem, gan komerciāliem mērķiem,” MyCabin pārstāvis Somijā Tīts Kremms (Tiit Kremm).
Šobrīd MyCabin ražošanas kapacitāte ir pietiekama, lai apmierinātu esošo pieprasījumu. Tomēr uzņēmuma ilgtermiņa izaugsmes stratēģijā paredzēts palielināt ražošanas jaudas vismaz par 50 %, lai nodrošinātu jauno MyCabin māju veiksmīgu mērogošanu starptautiskajos tirgos. 2025. gada septembrī uzņēmums jau apsteidzis šī gada apgrozījuma mērķi, sasniedzot 4,7 milj. eiro apgrozījumu. Lielākie tirgi pēc pārdoto māju apjoma 2025. gadā ir Latvija un Igaunija, kam seko Vācija un Lietuva. Uzņēmuma pārdošanas dati rāda, ka no kopējā pārdošanas apjoma Latvijas tirgus veido 40 %, savukārt eksporta tirgi — 60 %, kas apliecina eksporta nozīmi uzņēmuma izaugsmē.