MyCabin – ilgtspējīgo mājokļu ražotājs no Latvijas – sper nozīmīgu soli uzņēmuma attīstībā, uzsākot darbību vienā no lielākajiem un perspektīvākajiem Eiropas mājokļu tirgiem – Vācijā. Uzņēmums prognozē, ka līdz 2026. gadam Vācija varētu kļūt par vienu no tā galvenajiem eksporta tirgiem, ļaujot palielināt gatavo māju ražošanas jaudu par 25 %.

 

 

Paplašināšanos Vācijā MyCabin svinīgi atklāja ar demo mājas “Milla 40” prezentāciju Bādvilbelē, pilsētā netālu no Frankfurtes, sniedzot interesentiem iespēju turpmāk jebkurā laikā klātienē iepazīties ar MyCabin mājokļu kvalitāti un filozofiju, kas balstīta uz ilgtspēju, dizainu un efektivitāti.

“Lēmums par paplašināšanos tieši Vācijas tirgū nav nejaušs. Tāpat kā daudzviet Eiropā, arī Vācijā novērojams mājokļu deficīts – tiek lēsts, ka Vācijā trūkst no 600 000 līdz 800 000 mājokļu. Pieprasījums aug, bet tradicionālā būvniecība ir pārāk lēna un izmaksu ziņā neefektīva. Mēs piedāvājam augstas kvalitātes, ilgtspējīgu un ātri realizējamu alternatīvu, kas īpaši piemērota jaunajai mājokļu īpašnieku paaudzei,” uzsver Ģirts Draugs, MyCabin dibinātājs un vadītājs.

Uzņēmuma efektīvais ražošanas process ļauj ievērojami samazināt gan būvniecības laiku, gan materiālu atkritumus. Atkarībā no mājas lieluma un specifikācijas, vidējais būvniecības laiks ir no diviem līdz četriem mēnešiem.

“Vācijas tirgu esam identificējuši kā stratēģiski nozīmīgu reģionu – augstais pirktspējas līmenis un salīdzinoši zemais birokrātiskais slogs veido labvēlīgu vidi ilgtermiņa attīstībai. Būtisks priekšnoteikums veiksmīgai tirgus apguvei ir lokālās komandas veidošana, pie kā mēs aktīvi arī strādājam,” piebilst Ģirts Draugs.

Pēc demo mājas atklāšanas Vācijā vērojama liela interese gan no ģimenēm, kas meklē mūsdienīgu un finansiāli pieejamu privātmāju, gan no senioriem, kuri vēlas pārcelties uz kompaktāku un vieglāk uzturamu mājokli, kā arī no investoriem, kuri redz potenciālu brīvdienu māju attīstībā un to īres tirgū. Vācijā klienti augstu novērtē ne tikai MyCabin produkcijas kvalitāti, bet arī Latviju kopumā uztver kā spēcīgu kvalitātes zīmogu kokapstrādes nozarē.

Šogad Eiropā jau pārdots 31 MyCabin mājoklis, kas apliecina klientu apmierinātību un pieprasījumu starptautiskā līmenī. Pērn uzņēmums Igaunijā un Lietuvā uzstādīja demo mājas un izveidoja pārdošanas pārstāvniecības, veidojot starptautisku komandu. Tuvākajā laikā MyCabin plāno attīstīt savu piedāvājumu arī citos reģionos, tostarp Polijā un Somijā, kur tirgus potenciālu nosaka gan ģeogrāfiskais tuvums, gan labvēlīga vide būvniecībai.